قلبت رو خالی نگه دار اگر هم روزی خواستی کسی را در قلبت جای دهی سعی کن که فقط یک نفر باشد به او بگو که تو را بیشتر از خودم و کمتر از خدا دوست دارم .....

       زیرا که به خدا اعتقاد دارم و به تو نیاز دارم



نظرات شما عزیزان:

على
ساعت22:39---20 دی 1395
وبتون خيلى زيباست
واين پستتون زيباترين
موفق باشيد


یوسف عزیزی
ساعت21:10---18 دی 1395
عالی بود و پر معنی
همونطور که قول داده بودم به وبلاگتون اومدمو نظر هم گذاشتم و این کار رو همیشه انجام میدم چون از وبتون خوشم اومد
دمت گرم


مهرسا
ساعت15:23---18 دی 1395
فدا قلب مهربونت ابجی جونم
خدا همیشه پشت و پناهت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ شنبه 18 دی 1395 ] [ 15:0 ] [ بهاره حسینی ]
[ ]

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تک اسکین







  • لیزر

  • قالب وبلاگ

    کد حرفه ای قفل کردن کامل راست کلیک
    فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر