قـانـــع شــدم کـه بـایـــــــد” فـــــــــــرامــوش” شــــــــی⇣⇟
آخــه تــو” مــــــــــال” مـن نبــــــــودی
مـــــــال مــــــــردم بــودی
قــــربـون دلـــــــم بشـــم کـه مــــــــال مــــــــردم خــور نیســـــت
یـــــادم تــــــــــو رو فــرامــــــــــــوش
روزای خــوبمــــــون پــــــــر
خــاطــراتمـــــون پــــــــــر
حــــرفـای قشنگـــــت دروغ هــــات پـــــــــــر
تــن صــــــدات پــــــر
هــر چــــــی کـه منـــو یــــاد تـــــــــو بنــدازه پــــــــر
فـــرامــــــــوش شــدنــــت مبـــارکـــــــــــ



نظرات شما عزیزان:

عباس
ساعت22:27---10 فروردين 1396
عالی وبی نقص

طاها
ساعت20:14---10 فروردين 1396
چی باعث شده چشمات اشکی بشه

چی تونسته بغض تو رو بشکنه عشق من

تمام خوشی های من ماله تو

تمام غمای تو سهم منه عشقه من

چی باعث شده اینجوری دلخوری

چی نیخوای بگی حرفاتو میخوری

عشق من

چی باعث شده خسته ای از همه تو حرفات یه دنیای غمو ماتمه عشق من

نبینم که اشک تو چشات جمع بشه نباید یه مو از سرت کم بشه عشق من

تمام غماتو به جون می خرم من از جونمم واسه تو میگذرم عشق من

تو دنیای من جاتو خالی نزار روزای پر از عشقو یادت بیار


دخی دیوونه
ساعت16:10---10 فروردين 1396
صیح است!!!!

محمدرضا
ساعت20:54---8 فروردين 1396
وبت قشـــنگه
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ یک شنبه 6 فروردين 1396 ] [ 23:26 ] [ بهاره حسینی ]
[ ]

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تک اسکین







  • لیزر

  • قالب وبلاگ

    کد حرفه ای قفل کردن کامل راست کلیک
    فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر