خواننده ی خوبی باش

خواننده ی خوبی باش

 

زن ها،
شعرند . . .
و تو
ای مرد،
خواننده ی خوبی باش . . !

 



نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت23:48---27 تير 1396
عالیی....

محمد صادق
ساعت23:25---27 تير 1396
بهاره جونم خیلی دوست دارم وبلاگت هم عالیه من بخاطر علاقه ای که به تو دارم هر روز به تو سر میزنم ترو خدا تو هم به وبلاگ من سری بزن خوشحال میشم......اینم آدرس وبلاگ من:
http://www.pershianfa.loxblog.com
دوست دارم بهاره خانوم از طرف محمد صادق
پاسخ:ممنونم از لطفتون آقا محمدصادق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ شنبه 24 تير 1396 ] [ 22:6 ] [ بهاره حسینی ]
[ ]

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تک اسکین







  • لیزر

  • قالب وبلاگ

    کد حرفه ای قفل کردن کامل راست کلیک
    فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر